úterý 3. prosince 2013

Zápisky nejen z posilovny 2-12-2013: Jeden z dvaceti RunCzech Star

Máme tu nový měsíc a s ním i inovaci v názvu mého blogu. Protože už nepíši jen postřehy s posilovny, doplnil jsem slůvko "nejen", aby bylo zřejmé, že mi už nestačí 200 m2 našeho fitka, a tudíž mi nic nebrání ve větším rozletu:-)

Včera jsem se zúčastnil párty pořádané největší běžeckou organizací v ČR, která bude v příštím roce slavit 20 let od svého založení a to již dvacátým pražským maratonem. V letošním roce se mi podařilo běžet všech sedm závodů, které pořádala, a tím jsem se stal jedním ze dvaceti Čechů, kteří získali ocenění RunCzech Star. Zde je výčet všech závodů: pražský půlmaraton a maraton, karlovarský, budějovický a olomoucký půlmaraton, ústecký půlmaraton a pražská desítka. Musím přiznat, že to bylo fajn a je na co vzpomínat, neboť každý závod byl úplně jiný. Pražský půlmaraton pro mě znamenal doskákat po jedné noze do cíle s křečemi v lýtkách. Pražský maraton jsem běžel rozvážněji a s větší přípravou, takže byl vlastně na pohodu. Karlovy Vary nabídli úžasnou atmosféru v duchu mých teenegerovských vzpomínek na toto lázeňské město za skvělého počasí, kdy bylo po mírném dešti a vzduch byl krásně zvlhčen za příjemné běžecké teploty. Budějovice byly klasické a Olomouc opět za velmi teplého počasí, a tak jsem toho měl docela plné zuby. Pražská desítka měla změněnou trasu, a tak nějak mi tam přeci jen chyběl Staromák a Pařížská. Ústecký půlmaraton mě letos asi bavil nejvíce, neb jsem celou trasu 21,1 km běžel po boku kamarádky Lenky, se kterou jsem si mohl povídat, a tak čas utíkal tak nějak rychleji a po doběhnutí ještě s kamarádem Romanem jsme mohli všichni tři sdílet své pocity.

Carlo Capalbo, je rodilý Ital, který založil původně Prague Internatiol Marathon před dvaceti lety a v podstatě naučil Čechy běhat. Spíš by se dalo napsat, že nás naučil závodit a fandit. A díky němu a nyní i jeho týmu jsme mohli, my RunCzech Star, stanout na pódiu v sále hotelu Belvedere, jenž se nachází naproti Running Mallu. Tomu ovšem předcházela prezentace o minulosti, ale zejména budoucnosti této běžecké organizace. Níže připojuji skleněnou trofej, kterou jsem při této příležitosti obdržel. Po letech bude na co vzpomínat:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat