sobota 14. prosince 2013

Zápisky nejen z posilovny 13-12-2013: Opětovné navázání spolupráce s MUDr. Pavlem Poštulkou

S panem doktorem Pavlem Poštulkou se známe přes deset let. Byl v té době lékařem mého prvního pražského klienta v začátcích mojí kariéry osobního trenéra, kdy jsem ještě dojížděl trénovat z Tábora do Prahy. Jeho specializací je obor ortopedie provázaný homeopatií, více na jeho nyní nově předělaném webu www.postulka.cz Od té doby jsme spolu spolupracovali na bázi výměny jeho pacientů, kteří potřebovali cvičit kvůli zlepšení držení těla a odstranění svalových dysbalancí a mých klientů, jenž potřebovali odborně vyšetřit a řešit medicínsky či homeopaticky svůj zdravotní stav.

Sešli jsme se v pátek třináctého ve třináct hodin (čísly 13.12.2013 ve 13:00). Uvítal mě ve své nově zařízené ordinaci a povídali si o našich společných známých a též o tom, co se událo během doby, co jsme nebyli v aktivním kontaktu. Musel jsem mu rovněž poděkavat, neboť díky němu jsem náhodou objevil fitness centrum (ve vedlejší budově), ve kterém působím právě jeden týden. Bylo to poté, co jsem hledal na webu, kam přestěhoval svou ordinaci.

Pan doktor Poštulka v roce 2007 napsal Předmluvu k mém knize „Poprvé ve fitness centru“, kde zmiňuje hlavní myšlenku této knihy a zároveň její poslání. „Cvičit je správné, ale cvičme správně!“, vyzývá čtenáře a doplňuje: „...aby tento krásný pocit nebyl v dalších dnech vystřídán pocitem bolesti, omezením a frustrací.“ A to jsou také hlavní atributy mojí a jeho činnosti, pomáhat lidem aktivně a bezbolestně žít...

Žádné komentáře:

Okomentovat