úterý 12. listopadu 2013

Zápisky z posilovny 8-11-2013: Rostlinný protein

Dnes je sice už sobota, a to zpravidla nebývám ve fitku, ale rád bych se ještě vrátil ke včerejšku. Mám jen pár drobností. Ve fitku byl na podlaze pěkný binec, myšleno tak že už tam nějaký den nezavítala paní uklízečka. Snad se tam nějaká v příštím týdnu objeví:-) Další postřeh byl, když jsem tam zaznamenal skupinku několika nových cvičících mladíků. Jeden mi připomněl mé začátky s posilováním, kdy byl každý king, kdo u toho vydával nějaké zvuky. A tento borec měl oblíbenou citoslovci něco jako "tsi", kterou používal u každého opakování cviku. Jedna moje klientka to samozřejmě okomentovala slovy, že to musí být hrozné, pokud vydává tyto zvuky i při sexu. Nyní se ale ještě vrátím k mým klientům. Mám z nich velkou radost, neboť jedna má klientka se začíná vyrýsovávat v horní části těla (prsní, déltové svaly a sval trapézový). Domnívám se, že velký vliv na to má opětovné zařazení běhání do naší cvičební sestavy. Další klientka mě těší tím, že se její svaly stávají pružnější a že její postava se formuje, velký podíl na tom mají protahovací cviky a akčnější a silovější ráz tréninků. A také už ji nebolí záda. No a nakonec jsem si nechal klienta Tomáše. Je velmi poctivý a ukázněný v přístupu ke cvičení a ke stravování. Přestože cvičíme 2,5 roku třikrát týdně, nebyli jsme oba dosud tolik spokojený s dosaženými výsledky. Tom sice zvedá obdivuhodné zátěže, ale jeho svaly ne a ne zmohutnět. Je to dáno jeho ektomorfní štíhlou a vysokou postavou a složením jeho svalových vláken. Ale nyní asi 3 týdny užívá rostlinný protein a světe div se, svaly poposkočily. A to máme ještě v záloze změnu ve stravování, přidáme do stravoacího plánu námi nazvaný "druhý oběd o třetí" (myšleno hodině).

Žádné komentáře:

Okomentovat