pátek 29. listopadu 2013

Zápisky z posilovny 17-11-2013: Pohodový běh

A nejen z posilovny... Rozhodl jsem se že se nebudu omezovat jen na prostor fitka, ale půjdu i dál ke všemu, co mě baví a naplňuje. Takže se máte na co těšit.

Dnes jsem se rohodl, že si zaběhám. Měl jsem čtrnáctidenní výpadek, a tak jsem měl už pořádný absťák, a tak jsem se protáhl, mrknul na teploměr, který ukazoval -1°C a podle toho se také i oblékl. Měl jse v plánu dát tak asi 5 km, neb mě bolelo lýtko po včerejší křeči, která mě stihla k ránu. Řekl jsem si, že nejsem srab a dám to. Vyběhl jsem a přidalo se i koleno. V duchu jsem si říkal, to je k vzteku, když si jde člověk už jednou zaběhat, má na to čas, chuť a je jakžtakž odpočatý a pak tohle. Zkoušel jsem koleno uvolnit a rozhýbat, ale nic moc. Nakonec asi po 3 km se to zlomilo a já o něm přestával vědět. A tak jsem běžel dál a postupně prodlužoval původní trasu, až jsem běžel ke Konopišti, tam pokračoval okolo rybníku a též tam potkal další dvě běžkyně. Byla dost mlha, tak jsem ani zámek neviděl, ale bylo mi fajn. Běžel jsem opravdu na pohodu, užíval jsem si to. Už jsem to potřeboval, být chvíli sám, bez ostatních lidí. Prakticky nemám jinou možnost než si to splnit při běhu:-) A tak se z naplánovaných 5 km stalo celkem 16 km a to za celkem solidní pohodový čas 1:41:47. Níže přikládám foto pod doběhnutí. Musel jsem mačkat spoušť sám, tak je to trochu rozmazané:-)
Marťa po běhu:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat