pátek 29. listopadu 2013

Zápisky z posilovny 15-11-2013: Ohlédnutí za první přednáškou v Hubu

A je tu další příspěvek. Mám dnes psavou, a tak se ještě vrátím k páteční přednášce Buď fit "Zdravá záda", která se uskutečnila v prostorách Hubu. Mnozí se teď asi zeptáte, co je to vlastně ten Hub. Asi bude lepší, když se přímo mrknete na jeho stránky: http://prague.the-hub.net/ Je to vskutku zajímavé místo, kde se setkávají zajímaví a pohodoví lidé. Byl jsem tam poprvé před dvěma měsíci na workshopu "Lidé na křižovatce" Evžena Cekoty a hned jsem si to tam zamiloval. Je tam naprosto skvělé zázemí pro pořádání jakýchkoliv akcí, a tak jsem to zkusil i já, postavit se před publikum:-) Na přednášku nakonec dorazilo 5 lidí. Bylo to proto velmi komorní setkání. Ale vzhledem k tomu, že se jednalo o můj první počit s tímto projektem a vzhedem i k času přednášky, byla v pravé poledne, tak jsem byl s účastí spokojen. Nemá asi smysl zmiňovat o čem přednáška byla, neboť mám v plánu ji pořádat každý měsíc, a tak bude mít každý možnost se zúčastnit a zmínit se o ní také svým přátelům. Asi největší radost jsem ale měl z dobře pokládaných dotazů posluchačů v závěru přednášky. Nakonec to vypadalo, že se odtamtud nikomu nechce, možná by tam seděli ještě teď:-) A to byla pro mě opět třešnička na dortu:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat