pátek 29. listopadu 2013

Zápisky z posilovny 19-11-2013: Prazvláštní týden

Tak se konečně dostávám, abych vám napsal o úterku. Tento týden je celý prazvláštní, spousta mých klientů je nemocných a nebo řeší pracovní problémy. Ani fitko nebývá moc plné ve špičce. Dnes jsme to s kolgyní Pavlínkou shrnuli tak, že tu mohla zůstat tak třetina pravidelných návštěvníků. Zbylé dvě třetiny přešly do dvou letos nově otevřených fitness center v blízkém okolí. Takže nebýt nás trenérů, zbyla by tu možná jen uklízečka s Ironem v ruce. Byl to a je to skutečně Iron, jeho nezaměnitelný zápach jsem měl možnost již několikrát zaznamenat:-) Ale zpět ke zdraví. Také jsem začátkem týdne překonával pobolívání v lýtku a koleně, nakonec pomohl kineziotejp. Nyní mám ještě zatejpované rameno, ve kterém se vytvořil lehčí zánět šlachy vnějšího rotátoru paže svalu nadhřebenového (m. supraspinatus). Snažil jsem se to i ledovat a zdá se, že se to začíná zlepšovat. Zase jsem se rozepsal stranou a to hlavní nechal až nakonec. V úterý jsem opět přednášel, nyní v obchodní akademii v Satalicích. Měl jsem tam cca 20 studentů a během dvou vyučovacích hodin jim odprezentoval přednášku o svalových dysbalancí a špatném držení těla. Čtyři z nich jsem pak otestoval. Bedlivě naslouchali a poté jsem si ještě popovídal s jejich tělocvikářem, který vede oddíl rychlobruslení na inlinech, zde je jejich web: www.starspraha.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat